Nierzetelne certyfikaty, własnoręcznie pisane opinie i brak odpowiedniej reakcji na kryzys – to zarzuty wykopowiczów pod adresem producenta. Jak czytamy w serwisie spidersweb.pl, Solgaz „cudowne dziecko Wykopu”, sam miał problem z odpowiednimi działaniami w serwisie.
Afera na Wykopie zaczęła się od wpisu internauty, który skrytykował Solgaz za metodologię tłumaczącą, dlaczego zakup ich płyt przyniesie 30-50 proc. oszczędności klientom. Firma powoływała się na dane jednego z serwisów, a sama tego nie zweryfikowała.
Jak przypomina źródło, „Solgaz przez lata zdobywał uznanie Wykopu, teraz pojawiły się jednak sugestie, że nie dokonał tego w czysty sposób. Choć na związek niektórych komentujących z Solgazem nie ma dowodów, to zastanawia ich zaciekłość w bronieniu racji firmy bez podawania szczegółów” – czytamy.
Internauci wyśledzili – ich zdaniem – kupione komentarze na Ceneo. W kilka dni Solgaz z firmy ze wzorową opinią stał się jednym z najgorzej ocenianych producentów AGD. Jakiś czas temu Jakub Biel, PR-owiec Solgazu także został skrytykowany przez wykopowiczów za wstawienie na Facebooka zdjęcia z Jarosławem Kuźniarem. (mw)