niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSolski BM zmienia nazwę. Teraz to Solski Communications

Solski BM zmienia nazwę. Teraz to Solski Communications

Agencja Ryszarda Solskiego będzie funkcjonować jako Solski Communications. Oprócz nazwy agencja zmienia także identyfikację wizualną.

Poprzednie logo Solski Burson-Marsteller
Poprzednie logo Solski Burson-Marsteller
 

Nowe logo Solski Communications
Nowe logo Solski Communications

„Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.

Czytaj także: Wywiad z Ryszardem Solskim: „Dla mnie przychodzenie do firmy to tzw. fun”

Do tej pory agencja posługiwała się nazwą Solski Burson-Marsteller. Teraz używać będzie nazwy Solski Communications, wprowadza także nazwę uzupełniającą „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. „Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller i jej macierzystego koncernu WPP” – informuje firma.

Agencja Solski Communications wywodzi się z agencji Solski PR, którą w kwietniu 2008 roku założył Ryszard Solski. „Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach” – mówi Solski. I dodaje, że nawiązaniem do początków jest nowa domena i witryna internetowa solskipr.pl. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj