Agencja Ryszarda Solskiego będzie funkcjonować jako Solski Communications. Oprócz nazwy agencja zmienia także identyfikację wizualną.
Poprzednie logo Solski Burson-Marsteller
Nowe logo Solski Communications
„Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.
Czytaj także: Wywiad z Ryszardem Solskim: „Dla mnie przychodzenie do firmy to tzw. fun”
Do tej pory agencja posługiwała się nazwą Solski Burson-Marsteller. Teraz używać będzie nazwy Solski Communications, wprowadza także nazwę uzupełniającą „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. „Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller i jej macierzystego koncernu WPP” – informuje firma.
Agencja Solski Communications wywodzi się z agencji Solski PR, którą w kwietniu 2008 roku założył Ryszard Solski. „Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach” – mówi Solski. I dodaje, że nawiązaniem do początków jest nowa domena i witryna internetowa solskipr.pl. (mb)