Solski Burson-Marsteller jest partnerem konsorcjum Grey Group i Millward Brown w projekcie aktualizacji wizerunku firmy KGHM. Odpowiada za bieżące doradztwo komunikacyjne i opracowanie strategii PR wspomagającej wprowadzenie nowej tożsamości marki oraz identyfikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Działania obejmują Polskę i wybrane rynki zagraniczne, w tym Kanadę i Chile, współpraca potrwa do grudnia 2013 roku. Projektem opiekują się Ryszard Solski, prezes, i Zofia Kurek-Maciejewicz, menedżer, wiceszefowa w dziale Corporate & Financial Practice.
Z informacji przesłanej PRoto.pl przez konsorcjum wynika, że projekt rozpocznie się od przeprowadzenia badania obecnego wizerunku KGHM. Wyniki tego badania, a także przygotowanej równolegle analizy działań innych firm z sektora wydobywczego, pozwolą na dalsze prace m.in. nad zidentyfikowaniem i określeniem tożsamości KGHM, opracowaniem systemu identyfikacji wizualnej, w tym jej elementów graficznych czy elementów komunikacji.
Przy realizacji projektu konsorcjum współpracuje ponadto z: agencją interaktywną Possible, KW43, zajmującą się zagadnieniami brand designu, domem mediowym MediaCom oraz firmą SGS, specjalizującą się w kwestiach CSR-u, szkoleń, weryfikacji, testowania i certyfikacji. (es)