Z początkiem lutego 2019 roku Solski Communications dołączyło do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
„Byliśmy jedną z pierwszych firm PR w Polsce, które zainwestowały w komunikację w mediach społecznościowych i dzisiaj zbieramy tego efekty. Nasz kilkuosobowy zespół Digital tworzy i wdraża strategie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze, dostarcza content, moderuje dyskusje. Mamy zatem wiele wspólnego z innymi członkami IAB i liczymy, że wymiana doświadczeń pozwoli nam poszerzyć i wzbogacić naszą ofertę. Jako doświadczona agencja PR jesteśmy także gotowi wspierać Związek w jego działaniach edukacyjnych i public affairs” – mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.
Wcześniej informowaliśmy, że do IAB Polska dołączył też inne agencje PR: 24/7Communication, Monday oraz Clue PR.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska istnieje od 2007 roku i obecnie zrzesza około 240 członków. (pp)