poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSomersby przechodzi rebranding

Somersby przechodzi rebranding

Marka piw smakowych Somersby, należąca do koncernu Carlsberg Polska, przechodzi rebranding. Zmiany obejmują odświeżenie logo, wprowadzenie nowych opakowań produktów oraz uruchomienie platformy komunikacyjnej pod hasłem „Isn’t that wonderful”. Jak czytamy w informacji prasowej, zaprezentowany branding ma podkreślać „towarzyski i optymistyczny charakter firmy”, a nowa idea kreatywna ma pokazywać, że „Somersby jest marką optymistyczną, pełną energii, otwartą i wyznaczającą trendy”.

W logo marki pozostało drzewo jabłoni, uległo jednak zmianom, które mają odzwierciedlać cechy bliskie Somersby: „optymizm, żywe i apetyczne kolory oraz wyznaczanie trendów” – wyjaśniają przedstawiciele marki. Odświeżone logo zaprojektowano w systemie Fix&Flex – stałym elementem każdej z czterech odmian jest charakterystyczne drzewo jabłoni (tzw. Fix), z kolei zmienia się jego charakter oraz kolor (tzw. Flex), dzięki czemu kolorystyka i wygląd logo są dopasowane do poszczególnych wariantów smakowych – czytamy w komunikacie producenta.

Poprzednie logo marki obowiązywało od 2012 roku (od momentu pojawienia się Somersby na polskim rynku).


Dotychczasowy wygląd produktów i logo Somersby

W ramach rebrandingu powstała także nowa platforma komunikacyjna „Isn’t that wonderful”, w ramach której przygotowano spot wideo (emitowany m.in. w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych), komunikację w digitalu oraz działania angażujące konsumentów.

Pierwsze opakowania z odświeżonym brandingiem zaczęły trafiać na półki sklepowe już w grudniu 2018 roku. Zmiany wprowadzane są globalnie. Za projekt nowego wyglądu marki odpowiada Elmwood, z kolei jego przełożeniem na opakowania zajęła się agencja Everland. Spot reklamowy przygotowała agencja Grey, a Work&Fun zaadoptowało go na rynek polski. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj