sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSonda i GIF-y, czyli co sprawdza się na Twitterze

Sonda i GIF-y, czyli co sprawdza się na Twitterze

Prowadzenie Twittera wcale nie jest trudne: wystarczy dobrze poznać platformę i swoich obserwujących – uważa Stacey Miller, menedżer komunikacji w Cision. Prdaily.com przytacza kilka porad, jak prowadzić działania w serwisie, by zwiększać zaangażowanie followersów.

Jak czytamy, jednym ze sposobów na skuteczną komunikację na Twitterze jest narracja tweet-by-tweet. Nie wszystko da się powiedzieć w jednym wpisie. Można więc zamieścić kilka tweetów, by opowiedzieć jedną historię. Dobrze sprawdza się także wykorzystanie multimediów – grafik czy wideo – dzięki nim łatwiej skupić się na danej treści – czytamy.

Warto też promować dziennikarzy, a nie tylko siebie – czytamy dalej. Można na przykład retweetować ich wpisy lub dodać komentarz – a to okazja, by być zauważonym i rozwinąć sieć kontaktów. Podobnie warto działać z influencerami, ambasadorami marki, blogerami – są dobrze zorientowani w mediach społecznościowych i mają tam szeroką publiczność.

Bardzo pomocna jest również znajomość algorytmów Twittera. Jak czytamy, niektórzy krytykują wprowadzenie przez Twittera algorytmu, jednak zmusza on do tworzenia treści lepszej jakości. Ważne też, by myśleć jak projektant. Skoro Twitter umożliwia zamieszczanie zdjęć, trzeba wykorzystać tę przestrzeń – czytamy.

Sprawdzi się również stworzenie spójnego harmonogramu działań – czytamy dalej. Niektóre rodzaje treści można zamieszczać regularnie, w tym samym czasie, na przykład informacje o stałych audycjach radiowych. Zaangażowanie zwiększają też konkursy.

Jak czytamy dalej, warto też wykorzystywać przycisk GIF. Znajduje się on obok aparatu i lokalizacji w oknie, w którym pisze się tweet. Po kliknięciu można wyszukać obraz, który będzie pasował do wiadomości.

Co ważne, trzeba również sprawdzać, co interesuje followersów. Można do tego użyć sondy i zapytać na przykład o czym powinien być następny wpis na blogu. Miller twierdzi, że sonda to jedna z najbardziej niewykorzystywanych funkcji Twittera. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj