Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Sopot kontynuuje kampanię promocyjną. Miasto chce przyciągnąć turystów biznesowych. w lutym 2025 roku sopot opublikował specjalny spot, będący częścią kampanii promocyjnej „widzimy się w sopocie…”. tym razem miasto chce przyciągnąć turystów biznesowych, pokazując, w jaki sposób można wykorzystać możliwości kurortu do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. opublikowane przez sopot wideo jest częścią akcji promocyjnej, która wystartowała w listopadzie 2024 roku. jej celem jest zachęcenie turystów z polski i zagranicy do odwiedzenia miasta poza tak zwanym „wysokim” sezonem. kampania ma potrwać do końca marca 2025 roku. czytaj więcej: sopot promuje się, zachęcając do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. zaprezentowany przez twórców akcji spot jest kolejnym krokiem w promocji miasta. wideo jest skierowane do turystów biznesowych i ma zachęcić ich do odwiedzenia kurortu. w filmie zostały przedstawione ważne osobistości, które podczas pobytu w mieście wykorzystują czas na chwilę wytchnienia po pracy. bohaterowie spotu wykonują różne aktywności – od korzystania z oferty gastronomicznej, po taniec czy pływanie. źródło: youtube.com/sopockaorganizacjaturystyc1288. „bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego sopotu. kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. wiemy jak fantastyczne i niestandardowe wydarzenia można zrealizować w sopockich przestrzeniach. ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki” – komentuje magdalena czarzyńska-jachim, prezydentka sopotu. spot został zrealizowany przez poppy field productions. za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają justyna łukowicz i michał popczyk. (ao). zdjęcie główne: youtube.com/sopockaorganizacjaturystyc1288.
W lutym 2025 roku Sopot opublikował specjalny spot, będący częścią kampanii promocyjnej „Widzimy się w Sopocie…”. Tym razem miasto chce przyciągnąć turystów biznesowych, pokazując, w jaki sposób można wykorzystać możliwości kurortu do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku.
Opublikowane przez Sopot wideo jest częścią akcji promocyjnej, która wystartowała w listopadzie 2024 roku. Jej celem jest zachęcenie turystów z Polski i zagranicy do odwiedzenia miasta poza tak zwanym „wysokim” sezonem. Kampania ma potrwać do końca marca 2025 roku.
Zaprezentowany przez twórców akcji spot jest kolejnym krokiem w promocji miasta. Wideo jest skierowane do turystów biznesowych i ma zachęcić ich do odwiedzenia kurortu. W filmie zostały przedstawione ważne osobistości, które podczas pobytu w mieście wykorzystują czas na chwilę wytchnienia po pracy. Bohaterowie spotu wykonują różne aktywności – od korzystania z oferty gastronomicznej, po taniec czy pływanie.
„Bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego Sopotu. Kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. Wiemy jak fantastyczne i niestandardowe wydarzenia można zrealizować w sopockich przestrzeniach. Ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki” – komentuje Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
Spot został zrealizowany przez Poppy Field Productions. Za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają Justyna Łukowicz i Michał Popczyk. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Sopot kontynuuje kampanię promocyjną. Miasto chce przyciągnąć turystów biznesowych. w lutym 2025 roku sopot opublikował specjalny spot, będący częścią kampanii promocyjnej „widzimy się w sopocie…”. tym razem miasto chce przyciągnąć turystów biznesowych, pokazując, w jaki sposób można wykorzystać możliwości kurortu do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. opublikowane przez sopot wideo jest częścią akcji promocyjnej, która wystartowała w listopadzie 2024 roku. jej celem jest zachęcenie turystów z polski i zagranicy do odwiedzenia miasta poza tak zwanym „wysokim” sezonem. kampania ma potrwać do końca marca 2025 roku. czytaj więcej: sopot promuje się, zachęcając do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. zaprezentowany przez twórców akcji spot jest kolejnym krokiem w promocji miasta. wideo jest skierowane do turystów biznesowych i ma zachęcić ich do odwiedzenia kurortu. w filmie zostały przedstawione ważne osobistości, które podczas pobytu w mieście wykorzystują czas na chwilę wytchnienia po pracy. bohaterowie spotu wykonują różne aktywności – od korzystania z oferty gastronomicznej, po taniec czy pływanie. źródło: youtube.com/sopockaorganizacjaturystyc1288. „bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego sopotu. kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. wiemy jak fantastyczne i niestandardowe wydarzenia można zrealizować w sopockich przestrzeniach. ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki” – komentuje magdalena czarzyńska-jachim, prezydentka sopotu. spot został zrealizowany przez poppy field productions. za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają justyna łukowicz i michał popczyk. (ao). zdjęcie główne: youtube.com/sopockaorganizacjaturystyc1288.