czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościSopot promuje się, zachęcając do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku

Sopot promuje się, zachęcając do aktywnego i zrównoważonego wypoczynku

20 listopada 2024 roku Sopot powiadomił o starcie kampanii promocyjnej pod hasłem „Widzimy się w Sopocie…”. Ma ona na celu zachęcenie turystów z Polski i zagranicy do odwiedzenia miasta poza tak zwanym „wysokim” sezonem. Akcja pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie, prezentując jego szerokie możliwości aktywnego i zrównoważonego wypoczynku.

Jak przekazują twórcy kampanii, rozwinięciem hasła „Widzimy się w Sopocie…” są różne aktywności i atrakcje – „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi”. Mają one za zadanie pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i przekonać turystów do skorzystania z szerokiej oferty kulturalno-sportowej i bogatego zaplecza gastronomiczno-hotelowego, którymi dysponuje miasto. Według organizatorów akcji kurort oferuje bowiem wiele możliwości spędzania czasu, takich jak spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, morsowanie, lodowisko czy narty biegowe.

„Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta. Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem – wystawy, wernisaże, spotkania – każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostanie w pamięci na długo” – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.

W ramach kampanii na stronie visit.sopot.pl pojawiły się specjalne zakładki w języku polskim i angielskim – Widzimy się w Sopocie i See you in Sopot – gdzie można znaleźć informacje o atrakcjach i pomysłach na spędzenie jesienno-zimowego czasu w kurorcie. Materiały promocyjne pojawią się też na wiatach przystankowych oraz w prasie i internecie. W radiu pojawią się natomiast spoty, a w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim – reklamy i artykuły. Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot” będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, a także na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Akcja będzie miała swoje odsłony również w innych polskich miastach, w tym m.in. w Zakopanem i Krakowie.

Na potrzeby akcji zrealizowano sesję zdjęciową. Jej bohaterowie – rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki oraz para z pokolenia milenialsów, są przedstawieni podczas różnych aktywności, takich jak jazda na rowerze, pobyt w saunie czy spacer brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, w tym Opera Leśna, Goyki 3 Art Inkubator czy lokale gastronomiczne i SPA. Druga część sesji zostanie zrealizowana zimą.

Źródło: facebook.com/SopockaOrganizacjaTurystyczna

Organizatorzy kampanii chcą trafić z przekazem do mieszkańców innych regionów Polski oraz turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech i Wielkiej Brytanii.

Akcja potrwa do końca marca 2025 roku. (ao)

Zdjęcie główne: facebook.com/SopockaOrganizacjaTurystyczna

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj