SOS Wioski Dziecięce ruszyły z kampanią wykorzystującą sztuczną inteligencję. Akcja ma na celu pokazanie, jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców.
W nowej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem.
W ramach akcji powstał specjalny spot. Sceny w wideo zostały stworzone od podstaw przy użyciu narzędzi AI oraz przez generatywne rozszerzanie istniejących już materiałów, które należą do fundacji. Film został przygotowany przez agencję Supermassive.
Źródło: youtube.com/SOSWioskiDzieciece
„Praca w SOS Wioskach Dziecięcych to nieustanne szukanie sposobów na to, by pomóc darczyńcom wyobrazić sobie, jak wielkie i dobre zmiany może przynieść ich wsparcie” – mówi Olga Fiedorowicz, kierowniczka działu marketingu i fundraisingu w SOS Wioski Dziecięce.
Spot będzie wyświetlany w lipcu i sierpniu 2024 roku w mediach społecznościowych należących do Mety, sieci reklamowej Google, a także na YouTubie. (ao)