niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSpecjaliści od SM tylko siedzą na Facebooku

Specjaliści od SM tylko siedzą na Facebooku

Nie brak opinii, że praca specjalisty od mediów społecznościowych sprowadza się do siedzenia na Facebooku – czytamy w serwisie gazetapraca.pl. Co tak naprawdę robią specjaliści od SM?

„Faktycznie mamy do czynienia z takim postrzeganiem” – przyznaje Nina Kasiorkiewicz z Netmorrow, agencji specjalizującej się w marketingu internetowym. Zakres obowiązków specjalisty ds. mediów społecznościowych jest w praktyce szerszy. Inicjuje on dyskusje z obecnymi i potencjalnymi klientami, odpowiada za przygotowanie aplikacji i gier oraz stron internetowych. Jego praca nie ogranicza się tylko do Facebooka – korzysta on z kanałów komunikacji takich jak fora internetowe, mikroblogi, serwisy z materiałami filmowymi.

Zarobki specjalistów ds. mediów społecznościowych mogą się wahać od 2 do 7-8 tys. zł na rękę. Wszystko zależy od stanowiska – w małych firmach specjalista zajmuje się komunikacją w sieci i jednoczesnej przygotowuje strategię komunikacyjną. W wyspecjalizowanych agencjach istnieje szereg funkcji. Właśnie tutaj najbardziej doświadczeni specjaliści mogą liczyć na 7-8 tys. złotych. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj