piątek, 24 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościSponsoring coraz bardziej przemyślany

Sponsoring coraz bardziej przemyślany

Kryzys spowodował, że szukanie nowych możliwości biznesowych stało się ważniejsze od budowania wizerunku – czytamy na łamach Gazety Bankowej.

„Strategia sponsoringowa musi być bardziej selektywna. Zamiast budować wizerunek należy szukać konkretnych korzyści” – pisze autorka artykułu Caroline Crosdale. I wymienia przykłady wydarzeń, których sponsorzy odnieśli wymierne korzyści – Visa dzięki sponsorowaniu Igrzysk Olimpijskich w Pekinie zyskała 5 milionów nowych posiadaczy kart kredytowych. Poszukiwanie maksymalnych korzyści ze sponsoringu wpływa także na inwencję firm sponsorujących. W artykule pada przykład firmy ubezpieczeniowej Esurance, podejmującej w swoich kampaniach zagadnienia związane z ekologią. Wspierając koncert live Earth w New Jersey firma ta wykupiła uprawnienia do emisji dwutlenku węgla uwolnionego do atmosfery przez uczestników w trakcie koncertu.(ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj