Gazeta Wyborcza Lublin pisze o akcji „Stres pod kontrolą” sponsorowanej przez Rexonę. Autor Paweł Reszka zastanawia się, czy szkoła jest odpowiednim miejscem na reklamę. Joanna Głuszczyszyn z agencji public relations, która na zlecenie Rexony zajmuje się promocją programu powiedziała GW, że „to nie jest kampania reklamowa”, a głównym celem akcji, która odbywa się już trzeci rok, jest realizacja programu edukacyjnego. „Oczywiście Rexona, jako sponsor chce, by było wiadomo, dzięki komu program jest realizowany. To buduje pozytywny wizerunek marki” – podkreśliła Głuszczyszyn. Podczas akcji „Stres pod kontrolą” uczniowie obejrzą dwugodzinny film, który ma pomóc w radzeniu sobie ze stresem, otrzymają materiały informacyjne oraz antyperspirant Rexony. „Część dyrektorów szkół nie widzi w programie »Stres pod kontrolą« nic złego – czytamy na łamach Gazety Wyborczej Lublin. W dotarciu do szkół w Polsce pomaga Polskie Towarzystwo Oświaty Zdrowotnej. Lubelskim koordynatorem programu jest Bernardyna Konas z sanepidu, która zapewniła GW, że „kuratorium wie o tym programie i go akceptuje”. Innego zdania jest Jolanta Kasprzak, rzeczniczka kuratorium, która o akcji dowiedziała się od GW: „Rozdawanie przez firmę produktów jest reklamą i nie powinno mieć miejsca”.