Adidas jest największym wygranym w tym sezonie. A to dzięki temu, że kluby, które sponsoruje marka, są finalistami najważniejszych rozgrywek – opisuje pb.pl.
Jak czytamy, dzięki temu, że kluby Manchester United i Ajax Amsterdam znalazły się w finale piłkarskiej Ligi Europy, o promocyjnym sukcesie można mówić w przypadku niemieckiego producenta sportowej odzieży. Marka jest bowiem sponsorem obu drużyn, a także – finalistów bardziej prestiżowej Ligi Mistrzów.
Dalej czytamy, że logo marki znalazło się też na koszulkach najlepszych zespołów w rozgrywkach ligowych w Anglii, Niemczech i Włoszech (czyli klubów Chelsea Londyn, Bayern Monachium i Juventus).
Autor tekstu zwraca uwagę również na to, że poza tym, że wspierane przez markę zespoły piłkarskie są w dobrej formie, Adidas zainwestował w marketing w zeszłym roku 2,5 mld euro.
Jak podaje źródło, największe marki produkujące odzież sportową rywalizują o kontrakty z najlepszymi drużynami piłkarskimi. Kontrakt Adidasa z Chelsea Londyn kończy się w tym roku, a Nike już w zeszłym roku podpisało z drużyną kontrakt na 15 lat. (mb)