17 października została podpisana umowa pomiędzy Polskim Związkiem Pływackim (PZP) a firmą Sport Management Polska (SM Polska). Umowa dotyczy doradztwa strategicznego w zakresie rozwoju i promocji pływania w Polsce oraz reprezentowania Polskiego Związku Pływackiego przez Sport Management Polska w zakresie marketingu i sponsoringu sportowego, w szczególności pozyskiwania sponsorów na rzecz PZP. Umowa została zawarta na zasadach wyłączności. Intencją PZP jest stworzenie nowoczesnych zasad współpracy ze sponsorami oraz dostarczenie przyszłym partnerom profesjonalnego serwisu marketingowego.
Umowa przewiduje wykonanie przez Sport Management Polska następujących działań:
– pracowanie koncepcji działań promujących pływanie jako dyscyplinę sportową w Polsce,
– utworzenie produktu pod nazwą „Reprezentacja polski w pływaniu”,
– utworzenie szczegółowych zasad dot. zakresu i ilości świadczeń i praw sponsorskich,
– stworzenie schematu i zasad struktury sponsorskiej,
– przygotowanie profesjonalnych i nowoczesnych prezentacyjnych materiałów ofertowych.