piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościSposób na współpracę z influencerem

Sposób na współpracę z influencerem

Praca marki z liderem opinii nie zawsze idzie gładko. Firmom trudności sprawia już samo nawiązanie współpracy z influencerem, zainteresowanie otoczenia produktem czy pogodzenie interesów obu stron – czytamy w readwrite.pl.

Internet zmienił sposób, w jaki firmy reklamują swoje produkty czy usługi. Minęły już czasy, kiedy reklama sprowadzała się do oszacowania kosztów i zebrania wyników pracy. Media społecznościowe otworzyły nowy rozdział, a opinie influencerów zyskały na znaczeniu. Trudność nie polega wcale na znalezieniu lidera, ale na „wciągnięciu” go w promocję produktu. Przekonanie go do współpracy i udowodnienie, że jest to wartościowe wymaga nakładu sił i determinacji, nie wspominając już o kreatywności.

Dlaczego jest tak ciężko? Każdy influencer pilnie strzeże swojej pozycji, bo wie, że konkurencja jest liczna. Zatem nie skusi się na byle co. Ponadto trzeba pamiętać, że praca z liderem jest o wiele bardziej złożona niż tylko zamieszczenie reklamy produktu. Ostatnią rzeczą, która komplikuje współpracę to różne cele marek i liderów. Ci pierwsi chcą przede wszystkim reklamy, ci drudzy – dobrej treści, przyciągającej czytelników. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj