29 listopada w Trójmieście odbędzie się seminarium dotyczące CSR: „Społeczne zaangażowanie biznesu, marketing, public relations, a może inwestycja?”. W trakcie spotkania Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, wystąpi z prezentacją: „Społeczne zaangażowanie biznesu. Jak dobroczynność wpływa na firmę? Korzyści dla firm i społeczności wynikające ze społecznego zaangażowania biznesu”.
Agata Stafiej-Bartosik, ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, przedstawi zagadnienie zaangażowanego społecznie komunikowania z ważnymi dla firmy grupami. Na zakończenie zostanie przedstawiona prezentacja Fundacji Bankowej im. Leopolda Kronenberga jako przykład strategicznej filantropii korporacyjnej. Po zakończeniu wystąpień, uczestnicy będą mogli wziąć udział w panelu dyskusyjnym. Zgłoszenia chętnych do wzięcia udziału można nadsyłać na adres: biznes@filantropia.org.pl.