piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSprawdź swój PR! TAILORS Group prezentuje edukacyjne narzędzie do analizy komunikacji

Sprawdź swój PR! TAILORS Group prezentuje edukacyjne narzędzie do analizy komunikacji

Agencja TAILORS Group udostępniła darmowe narzędzie, które pozwoli zweryfikować komunikację prowadzoną przez organizację. To rozwiązanie ma przede wszystkim charakter edukacyjny i ma pomóc osobom, które będą z niego korzystać, lepiej zrozumieć funkcjonowanie PR-u w ramach podmiotu, który reprezentują. PRoto.pl objęło projekt patronatem medialnym.

„Większość organizacji, niezależnie od skali, a także podejścia do komunikacji boryka się z różnego rodzaju wyzwaniami w tym obszarze. Aby je zaadresować, często potrzeba znaczących środków czy dodatkowych rąk do pracy, których… nie ma. W pewnym sensie nasze narzędzie daje możliwość audytu działań, a wnioski mogą być bardzo dobrą bazą do wprowadzenia usprawnień czy modyfikacji dotychczasowych działań” – mówi Łukasz Wój­cik, Partner w TAILORS Group. „Kluczowe jest to, że przeprowadzenie takiej analizy nie wiążę się z żadnymi kosztami, a jedynie inwestycją chwili czasu w wypełnienie ankiety” – dodaje.

Badanie komunikacji składa się z kilkudziesięciu pytań i zostało przygotowane w formie ankiety online (link do ankiety), którą ze względu na szczegółowość powinna wypełniać osoba zajmująca się w firmie działaniami PR. W pierwszej części ankietowani wskazują m.in. wielkość i rodzaj firmy oraz zajmowane stanowisko. Następnie w głównej części badania odpowiadają na pytania związane ze strukturą firmy, odpowiedzialnością za poszczególne zagadnienia, podejściem i charakterystyką prowadzonych działań PR. Narzędzie w zależności od udzielanych odpowiedzi prowadzi respondenta według wybranej ścieżki. Tych ścieżek jest wiele i automatycznie dostosowują się do specyfiki organizacji, którą reprezentuje respondent.

„Przeanalizowaliśmy ponad sto firm, dla których w przeszłości mieli okazję pracować nasi eksperci. W każdej z nich znaleźliśmy coś ciekawego, inne spojrzenie czy podejście do wybranych zagadnień. I na tej podstawie stworzyliśmy szeroki katalog zagadnień, które uporządkowaliśmy w formie spójnej ankiety” – dodaje Łukasz Wój­cik.

Ankieta jest w pełni anonimowa (nie ma konieczności podawania nazwy organizacji, którą się reprezentuję, a także imienia i nazwiska), a jej wypełnienie zajmuje około 20 minut. W każdej chwili można też przerwać udzielanie odpowiedzi, a następnie wrócić do ankiety. Na bazie udzielonych odpowiedzi eksperci TAILORS Group przygotują darmową diagnozę komunikacji danej organizacji, która zostanie wysłana wyłącznie na adres mailowy podany w kwestionariuszu. Pytania dotyczące ankiety można zadawać przez adres mailowy badanie@tailorsgroup.pl. Badanie komunikacji to autorski projekt agencji TAILORS Group, która w ramach jednego zespołu łączy kompetencje z dziedziny PR-u korporacyjnego, finansowego, produktowego, relacji inwestorskich, komunikacji wewnętrznej oraz doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych projektów digitalowych. Dzięki temu jeden zespół jest w stanie wspierać komunikację klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów, począwszy od klasycznych relacji z przedstawicielami mediów, a na szerokich kampaniach internetowych kończąc. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj