Marka rozpoczęła współpracę z 5 blogerkami, które razem tworzą vlog „Sprytne Babki”. Sięgając po nowoczesne formy i kanały komunikacji, Shell chce przypomnieć klientom o usługach ze standardowej oferty stacji.
„Poprzez współpracę z blogerkami chcemy przybliżyć naszym klientkom pomocną obsługę, z której mogą skorzystać na co dzień, odwiedzając nasze stacje benzynowe. Zależy nam, by dotrzeć do naszych klientów, wykorzystując różne formy komunikacji, stąd pomysł na sięgnięcie właśnie po influencer marketing” – podkreśla Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager w Shell.
„Sprytne Babki” na swoim youtubowym kanale dają wskazówki (tzw. lifehacki) – jak ułatwić sobie codzienne życie. W ramach współpracy z Shell dzielą się praktycznymi poradami z kobietami porawadzącymi samochód. Odbiorcy z wideo „Sposoby na podróżowanie” opublikowanym na kanale „Sprytne Babki” dowiedzą się m.in. jak przygotować pojazd do podróży, jak się spakować oraz co powinno znaleźć się w wyposażeniu auta.
Vlogerki mają ponadto wspierać wydarzenia z cyklu „Kobiece Wtorki”, odbywające się na wybranych stacjach Shell w Polsce.
Prowadzone są także akcje wspierające w kanałach social media. Przygotowano również specjalną ofertę dostępną na stacjach, kupony rabatowe i konukrsy w prasie kobiecej.
Akcja ruszyła 13 września, jej koniec zaplanowano zaś na 25 października 2016 r.
Przygotowaniem i realizacją projektu zajmuje się MediaCom Beyond Advertising. Z jego ramienia za działania odpowiadają manager Monika Mocek i executive Olga Stachowicz.
(ak)