Dom produkcyjny Sputnik Studio, specjalizujący się w produkcji reklamowej i filmowej, wprowadził odświeżoną identyfikację wizualną.
Nowy logotyp jest uproszczoną wersją dotychczasowego znaku marki. Ma nawiązywać do rynkowych trendów i oddawać specyfikę branży, charakter firmy i profil jej klientów. Nowy system identyfikacji wizualnej ma zminimalizować szatę graficzną i jednocześnie utrzymać logo przypominające połączenie satelity z kamerą, co odnosi się do nazwy i działalności firmy.
Poprzednie logo firmy
„Logo w formie satelity jest esencją komunikatu, jaki pragniemy przekazać klientom. Krążymy po orbicie potrzeb naszych klientów, sprawnie dostosowując się do ich charakteru, tradycji firmy i preferowanej estetyki” – wyjaśnia Magdalena Czmuda ze Sputnik Studio.
„Warto podkreślić etymologię wyrazu »sputnik«, który w języku rosyjskim oznacza »towarzysza podróży«. Marka stawia sobie za zadanie stać się »towarzyszem podróży«, który wprowadza swoich klientów w świat wysokiej jakości realizacji reklamowych i filmowych. Chce być partnerem godnym zaufania, przy którym można czuć się stabilnie i bezpiecznie” – czytamy w materiale prasowym.
W nowej identyfikacji wizualnej zrezygnowano z wersalików w zapisie na rzecz „bezpretensjonalnej, lecz pogrubionej minuskuły”, co ma uspójnić graficznie tekst i jednocześnie podkreślić kluczową część nazwy firmy. „Stosując czarne tło w brandzie, chcemy podkreślić naszą elastyczność – jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb i wymagań każdego klienta. Złoty napis jest dopełnieniem powyższej koncepcji – złoto kojarzone jest przede wszystkim z luksusem, jaki chcemy zapewnić naszym klientom, ale również ze stabilnością i zaufaniem” – tłumaczy Magdalena Czmuda. (mb)