piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualności#StaćMnieNaSukces. Ruszyła kampania, która ma umacniać w kobietach pewność siebie

#StaćMnieNaSukces. Ruszyła kampania, która ma umacniać w kobietach pewność siebie

7 listopada 2017 roku rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna #StaćMnieNaSukces. Organizatorem akcji jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką. „To będzie początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach” – stwierdza Olga Kozierowska, inicjatorka projektu.

Celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że zbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w dążeniu do osiągnięcia sukcesu. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką na grupie 700 Polek, ponad połowa kobiet (56 proc.) ma wyrzuty sumienia, kiedy chce zostać w pracy kosztem czasu z rodziną. 70 proc. rezygnuje natomiast z czasu tylko dla siebie, ponieważ sądzi, że rodzina jest ważniejsza. Jedynie 8 proc. kobiet odczuwa pełny komfort podczas realizacji swoich pasji.

Akcja ma zachęcić kobiety, by zmierzyły się z negatywnymi przekonaniami, które je ograniczają i wywołują poczucie winy. „Chcemy pokazać kobietom, że mogą mówić bez wyrzutów sumienia »Tak, osiągnęłam sukces«” – mówi Olga Kozierowska. Dlatego właśnie kampania rozpoczęła się 7 listopada, czyli w dniu, który został ogłoszony ogólnopolskim Dniem Sukcesu, a także w miesiącu, w którym odbywa się Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

W ramach kampanii Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką organizuje działania edukacyjne, które mają na celu umacnianie pewności siebie i zmianę sposobu myślenia kobiet. Będą to m.in. bezpłatne kursy online, warsztaty czy konferencje. Informacje o nich można znaleźć na stronie

Jak dotąd w przedsięwzięcie zaangażowały się m.in.: Dorota Wellman, Grażyna Torbicka, Karolina Szostak, Małgorzata Marczewska, Agata Młynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz–Kurzajewska, Beata Tadla, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka czy Olga Kwiecińska.

Akcję społeczną #StaćMnieNaSukces promuje spot, w którego nagranie zaangażowało się ponad 40 kobiet należących do społeczności Sukcesu Pisanego Szminką.

Kampania powstała przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie (The Coca-Cola Foundation). (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj