poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Stada wybiera Labcon

W czerwcu 2024 roku Labcon poinformował o rozpoczęciu współpracy z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada. Działania prowadzone są w modelu House of Communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.

W ramach współpracy Labcon prowadzi działania mające na celu umożliwienie konsumentom poznania i zrozumienia Stady, a także angażowanie ich do pozytywnej dyskusji o marce w internecie.

Agencja odpowiada za kampanie w zakresie influencer marketingu oraz działania aktywizujące konsumentów i edukujące ich w tematyce zdrowego stylu życia. 

Działaniami na rzecz klienta po stronie agencji zajmują się zespół zarządzany przez Monikę Dobaj oraz Aleksandra Raczko, Senior Influencer Marketing Project Managerka.

Współpracę nawiązano w maju 2024 roku. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj