Warszawski Stadion Narodowy poszukuje oficjalnego sponsora. Już wiadomo, że zostanie nim producent napojów bezalkoholowych. Niewiadomą pozostaje wycena praw sponsora. Minimalna kwota to 1,5 mln zł rocznie.
W ramach współpracy sponsor uzyska prawo do umieszczenia swojego logo na elementach wewnętrznej i zewnętrznej infrastruktury stadionu, koszulkach personelu, biletach oraz na stronie internetowej obiektu. Sponsor będzie miał także prawo do zorganizowania 2 razy w roku spotkań lub konferencji na obiekcie oraz, we współpracy ze stadionem, 3 akcji promocyjnych rocznie. Do tego dochodzi prawo do korzystania z jednej loży biznesowej oraz reklama w wewnętrznych mediach obiektu.
W konkursie mogą wziąć udział firmy, które nieprzerwanie od pięciu lat produkują napoje bezalkoholowe, są gotowe płacić minimum 1,5 mln zł rocznie netto za uzyskane prawa oraz nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne.
Procedura została podzielona na dwa etapy. W pierwszym oferty zostaną ocenione pod względem wymienionych wyżej wymogów. Do drugiego zakwalifikowane zostaną 3 oferty, które spełniają powyższe wymagania. W przypadku większej liczby ofert spełniających wymogi, o zakwalifikowaniu decydować będzie wysokość wynagrodzenia proponowanego w zamian za prawa oficjalnego sponsora obiektu.
W ostatnim etapie komisja konkursowa weźmie pod uwagę: wysokość wynagrodzenia oferowanego przez sponsora; zbieżność celów biznesowych, wizerunkowych i społecznych sponsora oraz organizatora konkursu, związanych ze Stadionem Narodowym; poziom ewentualnych wydatków zadeklarowanych przez sponsora w związku z tzw. dodatkową aktywacją stadionu oraz zaproponowany model rozliczeń. (ks)