W kwietniu 2025 roku Superauto.pl, internetowy sprzedawca samochodów, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W wyniku nawiązanej współpracy obiekt zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.
Superauto.pl w 2025 roku planuje zawrzeć rekordową liczbę co najmniej 10 tys. umów rezerwacji samochodów, aby powiększyć skalę swojego biznesu nawet o połowę. Krokiem, który ma przybliżyć firmę do takich osiągnięć, jest zawarta ze Stadionem Śląskim umowa sponsorska. Dzięki niej Superauto.pl stało się pierwszym w historii sponsorem tytularnym drugiego co do wielkości stadionu w Polsce. Kontrakt zawarto na trzy lata z możliwością przedłużenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
Jak przekazano w komunikacie, Stadion Śląski jest jednym z najbardziej uniwersalnych obiektów w Polsce: mogą się na nim odbywać zarówno mecze piłkarskie, jak i mitingi lekkoatletyczne, a dzięki dobrej akustyce jest również miejscem, w którym organizowane są koncerty.
Superauto.pl zaznacza, że dla firmy Stadion Śląski jest symbolem sukcesu. Odbyło się na nim wiele pamiętnych wydarzeń, dzięki którym obiekt zasłynął wśród ludzi, takich jak mecze o awans m.in. na Mistrzostwa Świata czy Euro. Superauto.pl również chce kojarzyć się z sukcesem i osiągnąć podobny do obiektu status w oczach klientów i partnerów biznesowych oraz budzić tak samo pozytywne emocje. (ao)