Z początkiem listopada 2023 roku do Hyundai Motor Poland dołączył Stanisław Dojs. Objął stanowisko PR Managera, pełni też funkcję rzecznika prasowego marki.
W nowej roli Stanisław Dojs odpowiada za komunikację marki Hyundai w Polsce. Do jego zadań należą: zarządzanie biurem prasowym, eventy oraz wspieranie działań marketingowych i socialmediowych. W najbliższym czasie zajmie się polskimi premierami prasowymi nowych modeli: elektrycznego IONIQ 5N oraz Hyunadaia SANTA FE.
Dojs ma 19 lat doświadczenia w branży PR. Ostatnio, od 2012 roku, był PR Managerem Volvo Car Poland, gdzie odpowiadał m.in. za relacje z mediami, eventy, content marketing i projekty specjalne, a także – był odpowiedzialny za medialne wprowadzanie na rynek kilkunastu modeli, żeglarskie projekty sponsoringowe czy eventy. Dojs pełnił również pełnił funkcję rzecznika prasowego Volvo Car Poland. Jego obowiązki, jak informowaliśmy, przejęła Alicja Górka-Pruszczak.
Wcześnie Dojs pracował w agencjach PR Multi Communications (obecnie One Multi) oraz Grayling Poland. Realizował działania z zakresu komunikacji produktowe oraz korporacyjnej. Odpowiadał za klientów z branży FMCG, IT, elektroniki użytkowej, serwisy motoryzacyjne grupy Allegro oraz projekty infrastrukturalne. Współpracował z takimi firmami jak Philips, Knorr, Beko, Toshiba, ASUS, otomoto.pl, viaTOLL.
Przez wiele lat był również zewnętrznym autorem serwisów internetowych i pism motoryzacyjnych.
Komórka PR w Hyundai Motor Poland, którą Stanisław Dojs współtworzy z Filipem Gałeckim, jest częścią działu marketingu. (mb)