niedziela, 30 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościStanowisko rzecznika prasowego Warty Poznań do wylicytowania na WOŚP

Stanowisko rzecznika prasowego Warty Poznań do wylicytowania na WOŚP

Klub piłkarski Warta Poznań na tegoroczną aukcję WOŚP postanowił wystawić… stanowisko rzecznika prasowego. Kibic, który wygra licytację na Allegro, będzie mógł na jeden dzień wcielić się w rolę przedstawiciela klubu.

Przedmiotem aukcji jest m.in. poprowadzenie konferencji prasowej przed jednym z meczów Warty. Podczas konferencji nowy rzecznik będzie odpowiadał za rozmowę z trenerem drużyny oraz przekazanie widzom informacji na temat bieżących wydarzeń z życia klubu. Transmisja z wydarzenia pojawi się na kanale klubu na YouTubie.

Zwycięzca aukcji przeprowadzi ponadto wywiad z trenerem oraz będzie miał okazję zapoznać się ze strukturami klubu. Otrzyma też zaproszenie na mecz Warty z możliwością uczestniczenia w konferencji pomeczowej.

„Wszystkie kluby piłkarskie mówią o tym, że chcą być bliżej swoich kibiców. Zwykle oznacza to pokazywanie im tego, jak żyją piłkarze, gdy nie trenują lub co trener powiedział swoim zawodnikom na przedmeczowej odprawie. My postanowiliśmy dać kibicom możliwość poczucia się jak część zespołu i doświadczenia, jak to jest pracować w klubie, być po tej drugiej stronie” – przekazał Piotr Komorowski, rzecznik prasowy Warty Poznań.

Klub na aukcję WOŚP przekazał również możliwość odbycia profesjonalnej sesji fotograficznej z całą drużyną Warty. Obie aukcje dostępne są na platformie Allegro do 4 lutego 2025 roku.

Jak podkreślają przedstawiciele Warty Poznań, klub szuka w ostatnim czasie sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi widzów. „Warta Poznań to drużyna piłkarska z Poznania, która stoi w cieniu innej piłkarskiej marki z tego samego miasta – Lecha Poznań. Dlatego, aby odróżnić się od większego i bogatszego rywala oraz zdobyć sympatię kibiców, szuka niekonwencjonalnych sposobów budowania zainteresowania” – wyjaśniają.

To nie pierwsza akcja wizerunkowa Warty Poznań w tym sezonie. Klub zorganizował już inkluzywną sesję modową dla osób z niepełnosprawnościami z udziałem piłkarzy i piłkarek Warty. Ponadto prowadzi działania proekologiczne, m.in. akcję „Ale Zasadził”, w ramach której drużyna posadzi 112 drzew za każdego gola strzelonego w minionym sezonie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj