Na początku 2022 roku firma z branży telekomunikacyjnej StarNet Telecom poinformowała o wprowadzeniu nowego logo. Zmiana podyktowana jest chęcią unowocześnienia i uproszczenia dotychczasowego znaku.
„Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek firmy, aby zakomunikować kierunek, w którym podążamy. Jesteśmy firmą świadczącą nowoczesne usługi telekomunikacyjne dla biznesu. Nowe logo jest kontynuacją symbolu firmowego, który przeszedł klasyczny rebranding. Zmieniając jego stylistykę, chcieliśmy pokazać nasz potencjał i możliwości, jak również podkreślić elegancję i nowy styl” – mówi prezes zarządu Piotr Dąbroś.
Logotyp nawiązuje do poprzedniego znaku i „tworzy »most« pomiędzy poprzednią a obecną identyfikacją wizualną”. Do nowego logo przeniesiono motyw dwóch łuków, które przypominają przerwany okrąg – symbol pierścienia planety – „dzięki temu powstało logo/pieczęć, w którym sygnet i logotyp tworzą nierozerwalną całość”.
Stare logo
Nowe logo
W kwestii kolorów firma zdecydowała się wybrać „elegancki granat, korespondujący na zasadzie kontrastu z ciepłym odcieniem pomarańczy, który stanowi tu akcent kolorystyczny”. Zastosowana w logo typografia jest „prosta, jednoelementowa i bezszeryfowa”.
Firma wyjaśnia, że nowa identyfikacja wizualna będzie wprowadzana stopniowo do końca pierwszego kwartału 2022 roku. (as)