Koniec z marketingową poprawnością polityczną – na konferencji w Warszawskiej Wytwórni Wódek „Smakosz” ogłoszono dzisiaj powstanie pierwszej w Polsce agencji marketingowej specjalizującej się wyłącznie w komunikacji do mężczyzn.
„Żyjemy w dobie specjalizacji i bardzo precyzyjnego targetowania przekazu. Od kilku lat kampanie kierowane do kobiet mają swoje specjalistyczne agencje. Był więc najwyższy czas, aby założyć agencję, która odpowie na potrzeby tej połowy naszych współobywateli, która tradycyjnie nosi spodnie” – mówi prezes i założyciel agencji Krzysztof Chodkowski.
Agencja TESTOSTERON 360 kieruje swoją ofertę przede wszystkim do branży tytoniowej, motoryzacyjnej, alkoholowej oraz medycznej w obszarze produktów wspierających potencję i leczących skutki zatrucia alkoholowego. Jednocześnie, w gronie naszych klientów nie widzimy firm z branży higieny osobistej, dekoracji wnętrz i fitness.
W ofercie agencji, poza standardową obsługą PR, znajdą się również działania związane z obsługą eventów, PR korporacyjny, kryzysowy oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja poprowadzi także projekt społeczny o nazwie „Oddaj pilota!” promujący równouprawnienie mężczyzn. (red)