niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościStereotypy branży PR

Stereotypy branży PR

Jason Sprenger, prezes i założyciel, Game Changer Communications, przedstawia kilka stereotypowych działań branży PR, których chciałby się pozbyć. Uważa, że branża PR wyświadcza niedźwiedzią przysługę profesjonalistom.

Zdaniem Sprengera trzeba uważać na to, gdy agencje PR mówią, że rozumieją działalność jakiejś firmy. Mówią tak, bo mają pewne doświadczenie w danej branży. Jego zdaniem to za mało. Jest tak wiele subtelności, niuansów kultury, czynników politycznych i wiele innych rzeczy w grze, które wpływają na to, jak firma funkcjonuje. Agencje nie mogą tego wiedzieć.

Kolejna kwestia to rozliczenie z godzin pracy. Agencje nie mogą funkcjonować bez dokładnego rozliczenia z czasu, jaki ich ludzi spędzają w pracy. Pracownicy zwlekają nawet tydzień z rozliczeniem czasu pracy, a nawet o tym zapominają. Często też fałszują swoją aktywność.

Zdaniem autora błędne jest także przekonanie, że komunikacja B2B jest nieciekawa. Jasonowi Sprengerowi nie podoba się, że każdy pomysł kampanii, który nie przyciąga miliona osób jest uważany za mało interesujący. Sprenger przyznaje, że najwięcej emcji dostarczało mu poszukiwanie inwestorów dla klientów, czy komunikowanie o fuzjach i przejęciach. (jk)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj