Instytut Muzyki i Tańca, działający na rzecz kultury tanecznej i muzycznej w Polsce, ogłosił konkurs na identyfikację wizualną.
Instytucja, która wkrótce będzie funkcjonować pod nazwą Narodowy Instytut Muzyki i Tańca, w dwuetapowym konkursie wybierze wykonawcę nowej identyfikacji wizualnej. Konkurs ma charakter otwarty i ogólnopolski, mogą wziąć w nim udział osoby pełnoletnie, profesjonaliści – osoby fizyczne, spółki osób fizycznych i osób prawnych zajmujące się projektowaniem graficznym oraz studenci kierunków projektowych działający zarówno indywidualnie, jak i w zespołach projektowych.
W pierwszym etapie na podstawie nadesłanych zgłoszeń wybranych zostanie trzech kandydatów, których zadaniem w drugim etapie będzie przedstawienie propozycji logotypu NIMiT oraz wdrożenia identyfikacji/KV na przykładzie wizytówki oraz rollupu.
Rozstrzygnięcie pierwszego etapu nastąpi 28 stycznia 2018 roku, a termin nadsyłania prac do drugiego etapu wyznaczono na 21 lutego. Wybór zwycięzcy nastąpi do 26 lutego.
Pełny zakres zlecenia dotyczy zaprojektowania logo Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca, podstawowych materiałów marki, takich jak wizytówki, papier firmowy czy rollup, gadżetów, key visualu i znakowania przestrzeni. Całość prac wyceniono na 23 700 zł netto.
Celem rebrandingu, jak piszą organizatorzy, jest stworzenie nowoczesnej identyfikacji, która utrwali wizerunek Instytutu jako instytucji poświęconej sztuce muzyki i tańca w Polsce, a także wzmocnienie przekazu wizualnego „w odpowiedzi na nakreślone strategiczne elementy rozwoju marki NIMiT”.
Konkurs organizowany jest przy wsparciu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Portfolio można przesyłać do 24 stycznia 2019 roku na adres imit@stgu.pl.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. (pm)