Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Stor9_ powiększa zespół. na początku 2022 roku do agencji stor9_, świadczącej usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, dołączyły trzy nowe osoby. zasilą działy influencer marketingu i new business. w dziale influencer marketingu w styczniu 2022 roku pracę zaczęła magdalena łuba (po prawej stronie na zdjęciu głównym). objęła stanowisko influencer marketing specialist i zajmuje się w agencji całościową realizacją kampanii z influencerami, a także wspiera kreatywnie pozostałe zespoły w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. łuba wcześniej odpowiadała za pr i influencer marketing dla marki pyszne.pl, a także dla firm kukuła healthy food i kondrat wina wybrane. w lutym szeregi agencji zasiliła natomiast agnieszka starzyńska, która jako senior influencer marketing manager odpowiada za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii influencermarketingowych. ostatnio zajmowała się stworzeniem i realizacją strategii komunikacji dla supermenu by anna lewandowska. wcześniej doświadczenie zdobywała w pracy dla firm m.in. z branży beauty, fashion, agd, fmcg oraz alkoholi. prowadziła dla nich zarówno działania pr, jak i influencer marketing. agnieszka starzyńska i magdalena łuba raportują do natalii szymczyk – head of influencer marketing agencji. jako new business manager dział handlowy wzmocniła magdalena krejpcio. niedawno do stor9_ dołączył także marek myślicki , który objął nowo utworzone stanowisko chief growth officera. (mb).
Na początku 2022 roku do agencji Stor9_, świadczącej usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, dołączyły trzy nowe osoby. Zasilą działy influencer marketingu i new business.
W dziale influencer marketingu w styczniu 2022 roku pracę zaczęła Magdalena Łuba (po prawej stronie na zdjęciu głównym). Objęła stanowisko Influencer Marketing Specialist i zajmuje się w agencji całościową realizacją kampanii z influencerami, a także wspiera kreatywnie pozostałe zespoły w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. Łuba wcześniej odpowiadała za PR i influencer marketing dla marki Pyszne.pl, a także dla firm Kukuła Healthy Food i Kondrat Wina Wybrane.
W lutym szeregi agencji zasiliła natomiast Agnieszka Starzyńska, która jako Senior Influencer Marketing Manager odpowiada za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii influencermarketingowych. Ostatnio zajmowała się stworzeniem i realizacją strategii komunikacji dla SuperMenu by Anna Lewandowska. Wcześniej doświadczenie zdobywała w pracy dla firm m.in. z branży beauty, fashion, AGD, FMCG oraz alkoholi. Prowadziła dla nich zarówno działania PR, jak i influencer marketing.
Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba raportują do Natalii Szymczyk – Head of Influencer Marketing agencji.
Jako New Business Manager dział handlowy wzmocniła Magdalena Krejpcio.
Niedawno do Stor9_ dołączył także Marek Myślicki, który objął nowo utworzone stanowisko Chief Growth Officera. (mb)