Storytel, marka oferująca dostęp do audiobooków, wystartowała z nową inicjatywą poświęconą promocji literatury audio – „Klubem Nie-Książki”. Kampanię rozpocznie improwizowany spektakl z udziałem Macieja Musiała, inspirowany m.in. ulubionymi audiobookami aktora.
Jak przekazuje Storytel, koncepcja „Klub Nie-Książki” jest żartobliwym nawiązaniem do popularnej opinii, że „audiobook to nie książka”, a „słuchanie nie dorównuje tradycyjnemu czytaniu”. Inicjatywa ma z jednej strony stworzyć przestrzeń dla społeczności fanów audiobooków, z drugiej – odkryć przed nowymi odbiorcami zasoby i możliwości, jakie daje aplikacja Storytel.
Pierwszą inicjatywą w ramach kampanii będzie improwizowany spektakl z udziałem Macieja Musiała, aktorów Klubu Komediowego oraz widowni. Występ inspirowany m.in. ulubionymi audiobookami aktora odbędzie się przy okazji Międzynarodowego Dnia Książki 23 kwietnia 2025 roku w Klubie Komediowym w Warszawie.
„»Klub Nie-Książki« kierujemy do wszystkich, którzy tak jak Storytel kochają literaturę, niezależnie od formy. Cieszymy się, że możemy zaprosić gości na pierwszą edycję przy okazji Międzynarodowego Dnia Książki. Wspólnie z Maciejem Musiałem i Klubem Komediowym chcemy pokazać, jak wciągające i pobudzające wyobraźnię jest słuchanie książek w wersji audio” – przekazała Klaudia Chruściel, Country Marketing Managerka w Storytel.
Za koncepcję i realizację projektu „Klub Nie-Książki” odpowiada Flywheel PR. Współpracę z agencją nawiązano w marcu 2025 roku. Flywheel PR zajmuje się obsługą działań komunikacyjnych Storytel, obejmujących media relations, kampanie wizerunkowe i influencerskie, eventy oraz obsługę kanałów w social mediach. (kn)