Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych w styczniu 2021 roku nawiązało współpracę z PR Hub. Agencja odpowiada za realizację kampanii edukacyjnej „Dobre zboże wiele może. #CzerpZeZboża”, promującej kategorię kasz i płatków zbożowych. Do zadań agencji należy szereg działań z obszaru digital marketingu, influencer marketingu oraz media relations, z uwzględnieniem komunikacji kryzysowej.
Kampania obejmie działania mediowe (w tym media relations), influencer marketing oraz aktywności w mediach społecznościowych. PR Hub odpowiada także za uruchomienie serwisu dobrezboze.pl, który ma stanowić „kompendium wiedzy o kaszach i płatkach zbożowych, a także o działalności Stowarzyszenia na rzecz branży”. Agencja będzie też wspierać SPPZ w kontakcie z interesariuszami oraz w komunikacji kryzysowej – m.in. przez szkolenia z tego zakresu.
PR Hub wybrano w przetargu. Z ramienia agencji działania dla SPPZ prowadzą Marta Radomska, Account Manager, i Joanna Maciejewicz, Senior Account Executive. Strony nie podają, ile potrwa współpraca. (mb)