niedziela, 29 grudnia, 2024

Strategia Demo

Na zlecenie konsorcjum skupiającego lokalne władze, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe agencja DEMO Effective Launching opracowała strategię marki dla regionu Jeziora Czorsztyńskiego i przełomu Dunajca. Pomysłodawcami przedsięwzięcia były firmy Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica i Czorsztyn – Ski, Polskie Stowarzyszenie Flisaków Pienińskich, a także gminy Czorsztyn i Łapsze Niżne. Inicjatorzy chcą włączyć do udziału w projekcie pozostałe gminy i innych przedsiębiorców w regionie.

Opracowana przez DEMO Effective Launching marka ma pomóc w identyfikowaniu regionu Trzy Krainy, wyróżnieniu go, a także służyć jako narzędzie promocji. Celem projektu jest przyciągnięcie turystów, wydłużenie ich pobytu w regionie i zwiększenie sprzedaży usług turystycznych.

Pomysłem strategicznym jest pozycjonowanie regionu w oparciu o percepcję „świeżego powietrza”- stąd hasło „Dotleń się” oraz miejsca aktywnego odpoczynku. Grupami docelowymi są rodziny i ludzie aktywni prowadzący zdrowy styl życia. Dodatkowymi segmentami są: turystyka biznesowa, zielone szkoły oraz turyści zagraniczni. DEMO przygotowało wytyczne dotyczące promocji marki regionu i systemu identyfikacji wizualnej, w skład, którego wchodzi logotyp regionu nazwanego „Trzy Krainy”, mapy, oznakowanie tras oraz drogowskazy. Agencja opracowała również wskazówki do wykonania i wypromowania strony www regionu.

Nad projektem pracowali: Maciej Dolata (dyrektor działu analiz i planowania strategicznego), Maciej Klaś (planer strategiczny), Roman Kondratiuk (art director), Marcel Adamowicz (senior copywriter) oraz Anna Szanciło (copywriter). (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj