sobota, 21 września, 2024
Strona głównaAktualnościStrategia dla spółki

Strategia dla spółki

Sławomir Karpiński pisze w Pulsie Biznesu o budowaniu wizerunku spółki. Jego zdaniem firma, która wchodzi na giełdę powinna mieć przygotowaną strategię public relations finansów. To dzięki niej możliwe jest dotarcie do inwestorów, którzy muszą być przekonani o tym, że spółka ma dobre perspektywy rozwoju.
„Zarząd firmy musi udowodnić inwestorom, że jest kompetentny i ma klarowną strategię rozwoju spółki.” Inwestorzy cenią sobie zwłaszcza wyczerpujące, dokładne i aktualne informacje o spółce. Dlatego jeszcze przed wejściem spółki na giełdę trzeba zadbać o jej politykę informacyjną, „która pozwoli na budowanie marki na rynku kapitałowym i na utrwalenie dobrych skojarzeń związanych z firmą.” Dla każdej z zainteresowanych działalnością spółki grup trzeba przygotować odpowiednie i dostosowane do oczekiwań odbiorcy komunikaty. Ważne są także osobiste spotkania zarządu z inwestorami i dziennikarzami. Należy także uporządkować komunikację wewnętrzną. „Pracownicy powinni wiedzieć, co dzieje się z ich firmą, co pociąga za sobą wprowadzenie jej na GPW, jakie może to przynieść dla nich zmiany i czy będą to zmiany na lepsze”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj