czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościStrategia promocji Poznania gotowa jesienią

Strategia promocji Poznania gotowa jesienią

Z poznańskiego wydania Gazety Wyborczej możemy dowiedzieć się o przebiegu dyskusji dotyczącej promocji Poznania. „Miastu brak prawidłowych narzędzi PR”- ocenił Konrad Tuszewski, dyrektor Malta Ski. Podkreślił on, że urzędnicy powinni o wiele częściej i skuteczniej eksponować sukcesy Poznania. Zdaniem dyrektora Biura Kształtowania Relacji Społecznych UM Włodzimierza Groblewskiego „To nie urzędnicy, a wynajęci specjaliści muszą zająć się promocją miasta”.
Zgodnie z planami całościowa strategia promocyjna dla miasta ma być gotowa jesienią. Groblewski podkreślił znaczenie promocji turystyki biznesowej i konferencyjnej. „Miasto powinno kreować się też przez wydarzenia i akcje” – dodał Tuszewski. Uczestnicy dyskusji podkreślili rolę mediów w tworzeniu pozytywnego wizerunku miasta. „W wypadku Poznania to jest prawie wyłącznie czarny PR” – mówił Tuszewski. Jak napisała Aleksandra Przybylska „Poznań musi mieć nową młodą twarz. Najwyższy czas, by strategią promocyjną Poznania zajęła się specjalistyczna firma, bo działania władz miasta nie przynoszą rezultatów”. Największymi problemami w promocji Poznania są: rosnąca konkurencja ze strony Wrocławia, afery psujące wizerunek i brak jasno określonej strategii.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj