Do zespołu Streetcom Polska, agencji specjalizującej się w marketingu rekomendacji konsumenckich, dołączyła Iwona Gniedziejko-Płuciennik. Objęła nowo utworzone stanowisko PR & promotion directora, pełni również obowiązki rzeczniczki prasowej.
Gniedziejko-Płuciennik ma kilkunastoletnie doświadczenie w public relations i marketingu. Zajmowała się komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, korporacyjną, kryzysową oraz sponsoringiem. Budowała strategie komunikacji dla marek i firm z branży kosmetycznej, spożywczej czy nieruchomości. Ostatnio pełniła funkcję communication managera kosmetycznej marki Phenome. W Royal Unibrew Polska odpowiadała m.in. za PR marek piw Łomża i Strzelec. Pełniła funkcję menedżera ds. komunikacji w Centrum Handlowym Złote Tarasy i w firmie Cushman&Wakefield. Przez osiem lat pracowała nad tworzeniem od podstaw i rozwojem wizerunku firmy Avon w Polsce oraz budowała od początku programy społeczne, jak: Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi czy Kobieta Przedsiębiorcza. Wcześniej pracowała w mediach. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydział Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie. (es)