W listopadzie 2019 roku agencja Streetcom uruchomiła markę InStars. W jej ramach prowadzone mają być krótkoterminowe kampanie z mikroinfluencerami. Matylda Szymalska, CEO firmy, deklaruje, że klienci będą otrzymywać przed rozpoczęciem współpracy wgląd w szacunkowe wyniki, ale zapłacą tylko wtedy, gdy agencji uda się je osiągnąć.
InStars oferuje trzy podstawowe usługi: „Organic Reach”, „Generated Content” i „Ratings & Reviews”. W ramach pierwszej deklaruje zbudowanie organicznego zasięgu o usłudze lub produkcie dzięki pozyskiwanym publikacjom, w ramach drugiej – pozyskanie contentu w social mediach, trzeciej – pozyskanie opinii w obszarach e-commerce, porównywarkach i forach. Agencja pisze w informacji prasowej o gwarancji wyniku, ale wyjaśnia, że gwarantuje ogólną liczbę publikacji, ale nie np. wzmiankę u konkretnego influencera o ustalonym wcześniej wydźwięku.
Pozyskiwane w ramach InStars publikacje nie są bowiem sponsorowane. Agencja dobiera najpierw grupę influencerów do danego projektu, przedstawia ją do akceptacji klientowi, a następnie – jak deklaruje, w ciągu tygodnia – informuje internetowych twórców o promowanej usłudze lub proponowanym produkcie i zaprasza do skorzystania z nich. InStars korzysta obecnie z bazy influencerów Streetcomu, ale prowadzi też własną rekrutację na stronie.
Marką InStars zajmuje się Natalia Krzyśków, Client Service Director w Streetcom. Agencja podpisała pierwszą umowę z klientem z branży FMCG i jest na etapie realizacji usług. (mp)