niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościStrona www na Euro 2012

Strona www na Euro 2012

Według ekspertów przed Euro 2012 wirtualna promocja nabierze prawdziwego rozpędu. Ci, którzy nie wezmą sobie do serca tego, że internet to najlepsze miejsce na reklamę, mogą stracić klientów. To o nich, a nie o puchary, będą walczyć przedsiębiorstwa podczas przyszłorocznych rozgrywek – czytamy w Polska Dziennik Łódzki.

Konsumenci są dziś rozleniwieni i częściej korzystają z sieci. Z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC wynika, że coraz więcej przedsiębiorców to rozumie, ale mimo to prawie połowa nadal nie korzysta z sieci. Z kolei 73 proc. tych, którzy z internetem są za pan brat, chętniej w stosunku do roku ubiegłego (68 proc.) sięga po reklamę internetową niż po ulotki. Co ciekawe, „polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w Europie, a polskie firmy rozwijają się dynamiczniej” – podkreśla Sebastian Christow, dyrektor departamentu gospodarki elektronicznej w Ministerstwie Gospodarki. Mimo to wciąż wiele jest do zrobienia. 47 proc. firm ciągle nie ma własnej strony, a te, które zatrudniają do trzech osób, nawet tego nie planują – informuje dziennik. Dlaczego? Ze względu na przeświadczenie, że „nie będzie to miało pozytywnego wpływu na działalność firmy” – podaje Kamila Derkowska z biura prasowego Google.

Tymczasem „w dzisiejszych czasach firmy, które nie zaistnieją w sieci, mogą zacząć tracić klientów na rzecz tych polskich i zagranicznych firm, które sprawnie korzystają z możliwości dotarcia do osób szukających ich oferty” – tłumaczy Marcin Tarnowski, dyrektor marketingu w Google Polska. Wcale nie trzeba na to kilkuset tysięcy złotych. Marcin Witkowski z agencji marketingu interaktywnego MediaAdv podpowiada: „Wystarczy mądrze zainwestować np. 500 lub 1000 zł w serwisie pośredniczącym reklamie”. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj