poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościStruktura PR w Grupie Adweb

Struktura PR w Grupie Adweb

W agencji interaktywnej Grupa Adweb tworzy się struktura, której pracownicy mają zajmować się prowadzeniem działań PR, w tym także – marketingu szeptanego. Tymczasem dział nie ma nazwy, ale jak powiedziała redakcji Anna Piątkiewicz, która stanie na czele nowo powstającej struktury: „Od jutra zaczynamy promować adres awangardawkomunikacji.pl – jest to nawiązanie do nazwy działu”.

Oficjalny początek jego działalności planowany jest na 3 lutego. W dziale docelowo ma pracować 6-8 osób; obecnie są to cztery osoby – dwie spośród nich pracowały wcześniej w Grupie, dwie pozyskano w drodze rekrutacji zewnętrznej. Dział ma już pierwszych klientów, Grupa nie podaje jednak jeszcze szczegółów dotyczących tej współpracy. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj