W Gazecie Wyborczej Kraków ukazał się artykuł Anety Zadrogi na temat ogólnopolskiego konkursu „PRaktykuj za granicą” organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, który ruszył 4 lutego 2008 roku.
Autorka opisuje ideę konkursu dla studentów i dodaje, że jest on „dobrym sposobem na pozyskanie wolontariuszy, promocję Festiwalu Zaczarowanej Piosenki i zachęcenie Polaków, aby ofiarowali jej 1 proc. swych podatków”. Zainteresowani wzięciem udziału w konkursie mają za zadanie wykazać się pomysłowością w opracowaniu strategii komunikacji właśnie na jeden z powyższych tematów. Inicjatywa jest skierowana do studentów – ich najlepsze projekty zostaną nagrodzone zagranicznymi stażami w renomowanych agencjach PR.
Zadroga swierdza też, że korzyści ze współpracy będą mieli również organizatorzy „fakt, iż fundacja jest dobrze znana w całej Polsce, może przyczynić się do dużego zainteresowania konkursem, ponieważ pomysły na rozwój fundacji to duże wyzwanie dla studentów”. (mk)