poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościStyczniowy MUSE: za liczbą wyświetleń idą też subskrypcje

Styczniowy MUSE: za liczbą wyświetleń idą też subskrypcje

Jak wynika ze styczniowego raportu MUSE, za dużą liczbą wyświetleń idzie też liczba subskrypcji. To dobry znak bo jeszcze we wrześniu pisaliśmy, że firmy miały problem z pozyskiwaniem nowych subskrybentów.

W najnowszym badaniu  autorzy śledzili działania marek na YouTube z  5 branż: sprzęt sportowy i outdoorowy, zabawki i gry planszowe, drogerie, kanały dla dzieci oraz księgarnie.

Biorąc pod uwagę liczbę wyświetleń, na najlepsze wyniki mogą liczyć kanały z branży dziecięcej. Tu pod względem tworzenia treści konkurencji nie ma Disney. Disney Channel Polska i Disney Junior Polska są bowiem kanałami, które przekroczyły 200 milionów wyświetleń. Trzecie miejsce należy do Disney XD. Podobną zależność może zaobserwować w przypadku liczby subskrybentów kanału. Także tu ranking zdominowany jest przez wcześniej wspomniany kanał.

Co z innymi branżami? W przypadku sprzętów sportowych największej liczby wyświetleń doliczyła się firma AveBmx (ponad 5 milionów). Swoją pozycję zawdzięcza materiałowi sprzed kilku lat, który uzyskał ponad 2 miliony wyświetleń. Żaden inny film nie może pochwalić się aż tak dobrym wynikiem. AveBMX przoduje też w liczbie pozyskanych subskrybentów (360).

Najczęściej wyświetlany w Polsce kanał wśród branży zabawek i gier planszowych to LEGO Polska oficjalny. W styczniu mógł pochwalić się prawie 4 milionami wyświetleń. Na kolejnym miejscu znalazł się Monster High Polska, zaś zdecydowanie gorzej w minionym miesiącu poradziło sobie trzecie na podium COBI S.A. I tu podobnie – pod względem subskrypcji dominują dwa kanały: Monster High Polska oraz LEGO Polska oficjalny, które od momentu istnienia zebrały odpowiednio ponad 6 tys. subskrybentów.

Wśród księgarni największą popularnością na YouTube zarówno pod względem wyświetleń, jak i subskrypcji cieszy się konto Empiku. (mw)

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj