niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSuperbrands Polska wybrało agencję PR

Superbrands Polska wybrało agencję PR

Superbrands Polska, projekt promujący ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, wybrało agencję. Za PR korporacyjny projektu oraz działania komunikacyjne będzie odpowiedzialna agencja magnifiCo.

Agencja zajmie się działaniami PR-owymi na rzecz prowadzonych projektów przez Superbrands oraz za oprawę medialną gali wieńczącej tegoroczny plebiscyt. Z ramienia magnifiCo za współpracę odpowiada dyrektor zarządzający – Karolina Maria Siudyła oraz account manager – Agnieszka Kargul. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Wcześniej działania PR-owe dla Superbrands Polska prowadziła m.in. agencja Competita Strategy Consultants. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj