Sebastian Kościółek z początkiem września 2019 roku objął stanowisko PR & Product Managera w Suzuki Motor Polska. Oprócz zajmowania się produktami firmy odpowiada też za całość jej działań public relations. Dołączył do Suzuki Motor Polska w sierpniu 2018 roku. Dotychczas pracował jako menedżer ds. produktu w dziale sprzedaży. Wcześniej przez 13 lat był dziennikarzem motoryzacyjnym. Od 2013 roku pisał dla „Auto Motor i Sport” (Wydawnictwo Motor Presse Polska), w swojej karierze współpracował ponadto m.in. z Agorą, Gremi Media czy grupą o2/Wirtualna Polska. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim.
Przejął obowiązki po Dorocie Drelich, która była PR Managerem od stycznia 2018 roku. Obecnie awansowała na nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora marketingu, w ramach którego kieruje zespołem marketingowym, nadzoruje realizację komunikacji oraz projektów sponsoringowych i badawczych dla samochodów, motocykli i silników zaburtowych. W firmie jest od 2008 roku.
Dyrektorem marketingu jest Mikołaj Matsumoto. Odpowiada za realizację strategii marketingowej wszystkich grup produktowych marki. We wrześniu 2019 roku otrzymał dodatkowe obowiązki związane ze sprzedażą motocykli i silników zaburtowych. W Suzuki Motor Polska pracuje od 2007 roku. (mp)
Zdjęcie główne: Sebastian Kościółek, fot. Jacek Hanusz