„Być może już za kilka miesięcy rozpocznie się największa kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego w jego historii” – czytamy w Echu Dnia Kieleckim. Nad projektem, szacowanym na kilka milionów złotych i dofinansowanym z funduszy Unii Europejskiej, pracuje Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego (ROTWŚ).
Małgorzata Wilk-Grzywna, dyrektorka biura Zarządu ROTWŚ, informuje, że w ramach projektu powstanie portal turystyczny w kilku wersjach językowych, planowany jest także zakup lub dzierżawa dobrego lokalu w centrum Kielc, w którym byłby punkt informacji turystycznej „z prawdziwego zdarzenia”. Takie punkty miałyby powstać również przy atrakcjach turystycznych regionu oraz w Warszawie.
„Jedną z ważniejszych pozycji budżetu promocyjnego tego projektu byłyby kampanie reklamowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, gazetach i na billboardach” – czytamy w artykule. Obecnie województwo może pozwolić sobie na skromną kampanię, co uwarunkowane jest małym budżetem na ten cel. (jcm)