poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościSylwester Wardęga skrytykował BGŻ BNP Paribas. Odpowiedział mu sam prezes banku

Sylwester Wardęga skrytykował BGŻ BNP Paribas. Odpowiedział mu sam prezes banku

Sylwester Wardęga skrytykował obsługę pewnej placówki BGŻ BNP Paribas w poście na oficjalnym profilu banku na Facebooku – czytamy w portalu businessinsider.com.pl. Youtuber chciał przenieść całą swoją bankowość – konto prywatne, walutowe i firmowe – do BGŻ BNP Paribas. Gdy czekał na obsługę ze strony pracownika, w pewnym momencie został zignorowany na rzecz innego klienta, mimo że był pierwszy w kolejce do załatwienia swoich spraw – czytamy.

[[{“fid”:”37684″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: facebook.com/bgzbnpparibas

Youtubera zdenerwował fakt, że ów „tajemniczy Pan z pantoflem na stopie”, który został obsłużony bez kolejki, był prawdopodobnie kolegą pracownika banku. „Tak sobie wydumałem, że nie powinniście tak traktować klientów. Przychodzą do Was różni ludzie, starsi, matki z dzieckiem i każdy powinien być traktowany z szacunkiem jednak u Was jest zabawa w kolesiostwo i załatwianie spraw znajomych po za kolejką”* – portal cytuje treść postu Sylwestra Wardęgi.

Krótko po opublikowaniu przez youtubera skargi na stronie banku na Facebooku na jego post odpowiedział mu sam prezes zarządu BGŻ BNP Paribas Przemysław Gdański – informuje źródło.

„Witam. Jestem nowym szefem Banku BGŻ BNP Paribas. Przepraszam, że takie miał Pan w naszym oddziale doświadczenie. Wierzę, że koledzy mieli słabszy dzień. Proszę potraktować to jako »wypadek przy pracy« i dać nam drugą szansę. Bez konieczności zaprzyjaźniania się z dyrektorem lub tajemniczym panem w pantoflach. Spróbujemy? Pozdrawiam ciepło, Przemek Gdański” – brzmi treść odpowiedzi.

Jak zauważa businessinsider.com.pl, to jeden z niewielu przypadków, gdy prezes danego banku osobiście odpowiada na zażalenia klientów na Facebooku. (jg)

* pisownia oyginalna

Zdjęcie główne: facebook.com/sawardega

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj