środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSympatia, doświadczenie, rekomendacja i cena, czyli jak wybrać agencję PR

Sympatia, doświadczenie, rekomendacja i cena, czyli jak wybrać agencję PR

Jednym z kluczowych kryteriów wyboru agencji PR jest zaufanie do ludzi, z usług których będziemy korzystać oraz umiejętność porozumienia z nimi. Równie ważne aspekty to m.in. doświadczenie, elastyczność rekomendacje obecnych i poprzednich klientów oraz cena usług agencji – jak wybrać agencję PR radzą na łamach Gazety Finansowej specjaliści z branży.

Marta Rakoczy, PR team manager z ConTrust uważa, że najważniejsze przy wyborze agencji PR jest porozumienie pomiędzy usługodawcą a klientem. Do tego z kolei niezbędne jest wzbudzenie zaufania tego ostatniego. Agencja powinna dokonać tego powołując się na zdobyte wcześniej wiedzę i doświadczenie.

O doświadczeniu wspomina również Marcin Rosołowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju w AM Art. Media. Zwraca uwagę, że chodzi nie o tylko o ogólne doświadczenie na rynku PR, lecz także o doświadczenie w branży, w której działa dany klient. Kolejne wymienione przez niego kwestie to rekomendacje od obecnych i byłych klientów oraz zakres obsługi agencji, a przypadku komunikacji kryzysowej – dyspozycyjność jej pracowników. Rosołowski uważa, że wycenę usług, którą wielu klientów błędnie stawia na pierwszym miejscu, należy rozpatrywać dopiero po uwzględnieniu wszystkich pozostałych kryteriów. (iw)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj