Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Mikołajczak, Account Manager. Została tym samym liderką działu Brand PR. W Synertime pracują obecnie 23 osoby.
Mikołajczak będzie odpowiedzialna za koordynację wszelkich kampanii z zakresu promocji marek, eventów, media relations oraz blogger relations. Podlega jej kilkuosobowy zespół konsultantów.
Poza eventami i komunikacją PR dotychczas zajmowała się działaniami z zakresu blogger relations, obsługą profili na portalu Facebook, a także: projektowaniem i zarządzaniem treściami stron www, planowaniem oraz zakupem mediów, koordynacją kampanii reklamowych i cross marketingowych, realizacją sesji zdjęciowych, produkcją i postprodukcją ponad 60 spotów promocyjnych.
Przez ponad 9 lat swojej zawodowej kariery wspierała komunikacyjnie kilkunastu klientów z branży lifestylowej, spożywczej i kosmetycznej, ale także wnętrzarskiej, zabawkarskiej oraz medycznej – m.in. TABASCO, Kikkoman, Zepter, Jan Niezbędny, Bakalland, Global Fish, Bioconcept-Gardenia, Świt Pharma (Spółdzielnia Inwalidów ŚWIT), wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Avon Cosmetics Polska, Unimil, Candy, Hoover, TM Toys, Sante, Alpro Soya.
W przeszłości była związana m.in. z Bright Agency. (mw)