poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDwie kampanie za 4,5 mln euro netto. Związek Sadowników RP ogłasza przetargi

Dwie kampanie za 4,5 mln euro netto. Związek Sadowników RP ogłasza przetargi

Związek Sadowników RP planuje dwie dwuletnie kampanie promujące europejskie jabłka w takich krajach, jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.

Z tej okazji ogłasza dwa osobne przetargi. Jeden z nich dotyczy kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”. Akcja promocyjno-informacyjna będzie prowadzona w Egipcie i Algierii. Tu szacowana całkowita wartość budżetu programu do wykorzystania wynosi ok. 2,5 mln euro netto (w tym koszty przygotowania i realizacji wszelkich działań w ramach programu, pomiar efektywności programu, koszty ogólne oraz wynagrodzenie organizacji wprowadzającej).

Do zadań wybranej firmy należałoby opracowanie koncepcji wizualnej kampanii, w tym przygotowanie szczegółowego opisu działań promocyjno–informacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje także m.in.: przygotowanie i przedstawienie technik oraz sposobów realizacji kampanii, opracowanie szczegółowego harmonogramu działań przewidzianych w ramach kampanii, przygotowanie kosztorysów działań informacyjno-promocyjnych i dokonanie pomiaru efektywności kampanii promocyjno-informacyjnej zgodnie z przedstawionym w ofercie opisem.

W drugim przetargu Związek szuka agencji do dwuletnich działań w Hongkongu i Wietnamie realizowanych pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”. Budżet drugiej kampanii wynosi 2 mln euro netto.

Oferty można składać do 22 kwietnia do godz. 10.00. Decyduje data wpływu.

Pełna informacja o przetargach.

 

 

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj