Związek Sadowników RP planuje dwie dwuletnie kampanie promujące europejskie jabłka w takich krajach, jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.
Z tej okazji ogłasza dwa osobne przetargi. Jeden z nich dotyczy kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”. Akcja promocyjno-informacyjna będzie prowadzona w Egipcie i Algierii. Tu szacowana całkowita wartość budżetu programu do wykorzystania wynosi ok. 2,5 mln euro netto (w tym koszty przygotowania i realizacji wszelkich działań w ramach programu, pomiar efektywności programu, koszty ogólne oraz wynagrodzenie organizacji wprowadzającej).
Do zadań wybranej firmy należałoby opracowanie koncepcji wizualnej kampanii, w tym przygotowanie szczegółowego opisu działań promocyjno–informacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje także m.in.: przygotowanie i przedstawienie technik oraz sposobów realizacji kampanii, opracowanie szczegółowego harmonogramu działań przewidzianych w ramach kampanii, przygotowanie kosztorysów działań informacyjno-promocyjnych i dokonanie pomiaru efektywności kampanii promocyjno-informacyjnej zgodnie z przedstawionym w ofercie opisem.
W drugim przetargu Związek szuka agencji do dwuletnich działań w Hongkongu i Wietnamie realizowanych pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”. Budżet drugiej kampanii wynosi 2 mln euro netto.
Oferty można składać do 22 kwietnia do godz. 10.00. Decyduje data wpływu.
Pełna informacja o przetargach.