sobota, 26 października, 2024
Strona głównaAktualnościSzczecin buduje markę

Szczecin buduje markę

Jak podaje Kurier Szczeciński, ogłoszony przez miasto przetarg na opracowanie strategii marki Szczecina wygrała firma Brand Nature Access z Warszawy. W przetargu pokonała 4 inne przedsiębiorstwa. Miastu zależy na tym, żeby firma przeanalizowała obecny wizerunek Szczecina i zaproponowała, w jaki sposób zmienić go na lepsze. „Dzięki wprowadzeniu nowej marki Szczecin ma być lepiej postrzegany przez mieszkańców, odwiedzających oraz mieć lepsze notowania wśród firm planujących inwestycje w stolicy Pomorza Zachodniego” – czytamy w Kurierze.

Oprócz badań i koncepcji Brand Nature Access będzie musiała przedstawić konkretne propozycje katalogu identyfikacji wizualnej, a także projekty reklamówek, które będą towarzyszyć poszczególnym kampaniom miasta. Firma ma przedstawić programy wdrożeniowe dla wszystkich tych działań podzielone na 3 etapy, aż do roku 2015 i dalej. (jcm)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj