niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSzczecin dba o wizerunek z agencją

Szczecin dba o wizerunek z agencją

Urząd Miasta Szczecina postawił na pozytywny wizerunek i zatrudnił agencję PR do działań komunikacyjnych. Kontrakt wart prawie 157 tys. zł podpisało Citybell Consulting.

Prowadzona przez Citybell kampania będzie przebiegać dwutorowo.  Agencja zajmie się PR – promocją turystyczną, kulturalną oraz lifestylową stolicy Pomorza Zachodniego. Równocześnie odpowiadać będzie za wzmocnienie wizerunku inwestycyjnego Szczecina. W związku z projektem agencja opracowała strategię komunikacyjną skierowaną bezpośrednio do środowiska biznesowego oraz przygotowała działania o charakterze public affairs. Odpowiada także za social media i relacje z mediami (off-line/on-line) na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Citybell zostało wybrane w trybie dialogu konkurencyjnego. Umowę podpisano na czas określony do października 2012 roku. (es)

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj